Compromís Biar ha lliurat hui als candidats de totes els formacions polítiques que concorreran a les eleccions municipals del 2015 un document per tal de formalitzar una proposta de debat polític públic per a la gent de Biar.

Estem segurs que tant els candidats com els integrants de les llistes no tindran cap problema a acceptar un debat per tal d’apujar el nivell democràtic de Biar i oferir al veïnat un element decisiu per tal de poder decidir-se per una opció política o una altra a les eleccions municipals. De moment, la demanda només consisteix a emplaçar els candidats a una reunió per tal d’anar concretant el cos i la forma del debat. Anirem informant de les novetats que vagen succeint-se.

Ací teniu la carta que hem entregat:

Com bé sabem, estem en plena precampanya. Cadascuna de les nostres formacions dibuixen les seues pròpies estratègies per fer arribar el seu missatge al veïnat de Biar. Des del col·lectiu de Compromís Biar i jo mateix desitgem que durant els actes i les accions que se succeiran fins el divendres abans de les eleccions transcórreguen dins de la cordialitat, l’honestedat i el joc net. Per la meua part i la del meu col·lectiu mirarem de transformar el retret en proposta i encarar les eleccions amb el positivisme que ens caracteritza.

Dit això, creiem que ha arribat l’hora que a Biar es realitze un debat públic. Estem convençuts que la política ha de canviar i els encarregats de fer-ho possible, a banda de l’empenta ciutadana, som els que ens presentem a les eleccions per governar el poble. Hem de demostrar que som transparents i que ens presentem a les eleccions perquè ens estimem el poble però també perquè tenim profundes conviccions democràtiques. El debat és diàleg i intercanvi, i això, per força, enriqueix qualsevol poble. Això sí, vaja per endavant que el debat ha de comptar amb totes les forces polítiques perquè tinga el valor que es mereix el nostre veïnat.

És per això que convoquem al teu partit a una reunió per tractar el tema amb calma i decidir la forma que entre tots podem donar al debat i tractar aspectes crucials com el lloc, el dia, la moderació, la naturalesa, etc.

Per la nostra part, posarem tota la voluntat per tal que el debat siga una realitat per primera volta a Biar.

Una cordial salutació,

Joan Lluís Escoda, candidat a l’alcaldia de Biar