El passat dissabte, 28 de febrer, Compromís per Castalla presentava a la ciutadania a la seua candidata a l’Alcaldia de Castalla.

A l’acte van acudir unes 50 persones per conèixer les propostes de Compromís per al poble de Castalla i sentir a la seua candidata, que va manifestar: “Com a candidata la meua obligació és permetre a les generacions futures que els recursos que ara gaudim nosaltres i després seran d’ells s’optimitzen i perduren”.

Els diputats de Compromís a les Corts Valencianes, Enric Morera i Mireia Mollà van ser presenta a l’acte per donar suport a la candidata de Castalla, que van insistir en el somriure que Compromís portarà a tots els pobles del País Valencià.

presentacio Lusa Castalla

Lusa Monllor, a més, afirmava: “Entenc la política com un servei cap a la ciutadania, hem de ser valents per portar endavant el canvi necessari que la societat demanda, cal construir una societat des de la base cap a dalt”.