El 25 de novembre, Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència cap a les Dones, milers de persones van eixir al carrer per a mostrar el seu rebuig cap a la Violència Masclista.

De gener a octubre han sigut 65 les víctimes d’aquesta violència contra la que Dones amb Compromís exigeix més implicació dels poders públics. Amb una campanya de bunners, el col·lectiu de Dones amb Compromís ha volgut denunciar durant tota la setmana les mancances que patim les valencianes i valencians respecte a la lluita contra la violència masclista, ja que les retallades i la falta de compromís envers l’erradicació d’aquest tipus de violència ha augmentat el nombre de víctimes, recalcant que cal que 25 de novembre siga tot l’any, doncs la lluita ha de ser continua.

fotoA la nostra comarca hi va haver una concentració a Alcoi i a la resta del país, a ciutats com ara Alacant, València o Elx, hi van haver manifestacions multitudinaries per demanar més ajuda a les víctimes.

No tenim por!!

1512125_909368125759760_1003802500266006848_o