Compromís per Onil aprofita els darrers esdeveniments de mobilització i participació com els de la “Mare de Déu” o el carril bici, per animar a la ciutadania a seguir amb aquest esperit positiu i reivindicatiu amb la mirada posada en les properes eleccions municipals de 2015.

En paraules del representant d’aquesta coalició, destaca “Aquest darrer any, Onil està demostrant una essència participativa i de lluita pels nostres drets que no pot quedar perduda en el temps. Compromís volem ser la veu de totes aquestes persones que veuen que l’única manera de recuperar la felicitat diària, és involucrant-se, dialogant, opinant i cooperant activament”.

“Així doncs, recolzem tot aquest moviment creat, però encoratgem a la ciutadania a no deixar-se portar pel pessimisme i l’abstenció, perquè una altra manera de fer política és possible i no tots som iguals, els animem a donar un pas endavant, a contribuir amb i en Compromís. I ho fem perquè volem ser la veu de totes i tots els colivencs, una veu representativa, amb persones de tots els sectors d’edat i d’activitat, en definitiva, una unitat de gent que, de la millor manera possible, defense i recupere la dignitat de les persones” declara el regidor de Compromís.

Esteve conclou “Esta adhesió de gent ha d’exigir un canvi polític al nostre poble que aposte, des del valencianisme progressista, l’esquerra moderna i l’ecologisme polític, per oferir una alternativa electoral útil, digna i il•lusionant que solucione els problemes reals de la societat colivenca. Per tant, no tingueu vergonya, sou l’espurna que encén la flama, està en les vostres mans començar a canviar Onil”.