Joan Antoni Cerdà, regidor de COMPROMÍS PER CASTALLA:

1. Reconec el meu error en el sistema de compres del material a què s’ha fet referència en les últimes setmanes en la meua etapa com a regidor de Manteniment Urbà.
  1. Insistisc que les compres buscaven reduir el cost dels productes que s’estaven facturant a l’Ajuntament per part del govern anterior, i que este estalvi de costos es va produir de manera molt notable.
  1. Que quan se’m va acusar de fraccionar les compres, en efecte es pot considerar així per la quantia total de les compres, però no amb la intenció d’evitar la fiscalització ni ocultar res. Jo no vaig buscar en cap moment fraccionar un pagament total en pagaments menors. No tinc cap relació amb eixes empreses ni m’he beneficiat de cap de les compres.
  1. L’única manera que existeix de saber que les diferents empreses que oferien productes a baix preu i que jo vaig contractar pertanyien al mateix administrador era consultant el registre mercantil, cosa que jo no vaig fer i que no forma part del procediment legal de contractació. Creia, i continue pensant, que no cal saber de qui és una empresa, sinó el servici que presta i a quin cost.
  1. Considere que la meua renúncia és un exemple de com actuar quan es comet un error, que no tornaré a cometre si tinc ocasió de gestionar el govern de Castalla en el futur. I espere que els altres partits polítics i els ciutadans així ho vegen i ho exigisquen quan l’error el cometen persones d’altres partits.
  1. Continuaré treballant per a que Castalla tinga el govern més democràtic, més eficaç, més progressista i més útil possible, de la mà dels meus companys de COMPROMÍS i de tots els veïns, i espere comptar amb la confiança del poble per a aconseguir-ho.